środa, 30 maja 2018

[PIERWSZE POLSKIE TŁUMACZENIE] Książka "Soy Karol Sevilla" [CZĘŚĆ 4]

Zapraszam do przeczytania kolejnej części tłumaczenia książki!




Autor: Disney
Original editor: Planeta
Translation: Blog Soy Luna And Violetta Polska

Kiedy byłam mała moja mama ustanowiła pewne zasady, aby był porządek w domu. Za każdym razem, gdy mówiła mi coś, co mi się nie podobało, wpadałam w ramiona mojego taty, Javiera, który był bardzo opiekuńczy, bardzo czuły i zawsze mnie rozpieszczał.

Mała Karol, z bratem, mamą i tatą

W każdym razie, relacja zarówno z moją mamą, jak i z tatą, zawsze była bardzo dobra

Oni są razem od 23 lat. Jak już powiedziałam wcześniej, jesteśmy ciężko pracującą rodziną, więc czasami, gdy byłam małą dziewczynką, chciałam rzeczy, których nie mogli m kupić. Jednak mój tata zawsze starał się dać mi wszystko, co mógł, a jeśli chciałam czegoś wyjątkowego, próbował to kupić.

Pracuje jako kucharz, w przedszkolu dla dzieci. Wychodzi o szóstej rano i wraca o drugiej po południu. A kiedy wróci, pracuje jako hydraulik i elektryk. Jest bardzo odpowiedzialny i pracowity. Poza tym gotuje pysznie

Mój tata jest ze mnie dumny. W Meksyku chwali się każdemu, kogo zna. Od razu mówi komuś: "Moja córka to ta, którą pokazują w telewizji" Jestem mu ogromnie wdzięczna za nieskończone wsparcie, dzięki czemu jesteśmy w innym kraju, gdzie mogę spełniać marzenia. 

Karol z rodziną

Moja mama, Carolina jest gospodynią domową i najlepszym przykładem dobroci. Jest osobą, która pilnuje, żeby popularność nie odbiła mi do głowy. Jest także odpowiedzialna za przypomnienie mi, że to jest praca i że muszę być odpowiedzialna, za to co robię. Tak więc na planie mogę być Luną Valente lub inną rolą, którą gram, ale w domu muszę wykonywać różne zadania: pomóc w domu, pościelić łóżko i wszystkie te rzeczy, które robią "normalne dziewczyny". Jest ze mną w Argentynie, towarzyszy mi podczas nagrywania Soy Luny, zawsze, bezwarunkowo. To mój "silnik" i motywacja do działania. Całą moją karierę zawdzięczam jej. Doradza mi, czasami skarci mnie, przytula mnie. Wspólnie dużo się śmiejemy i jest to bardzo zabawne. Czasami nie wygląda na to, że jest zdenerwowana. Moja mama jest dla mnie wszystkim, to najważniejsza osoba, zawsze. Najlepsza mama na świecie! 




2 komentarze:

  1. Dziękuję za tłumaczenie.Post super jak zawsze genialny brak słów.Mam pytanie ile lat uczyłaś się hiszpańskiego?I jakie masz rady dla osób które dopiero zaczynają przygodę z tym językiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczność z hiszpańskim mam od czasów serialu "Violetta". Z tym, że wtedy raczej tylko sprawdzałam sobie co znaczą poszczególne słowa w piosenkach. Tak bardziej na poważnie uczę się od roku. Wiadomo, są słowa, których nie znam. Ale wtedy sprawdzam sobie jakoś w internecie.

      Napisz proszę na naszym asku: https://ask.fm/SoyLunaAndViolettaPolska

      Tam mi zdecydowanie łatwiej odpowiadać na te pytania, doradzić odnośnie nauki hiszpańskiego.

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger