wtorek, 29 maja 2018

Wywiad z Ruggero [TŁUMACZENIE] "Jak dogadujesz się z Karol?"

Zapraszam do przeczytania kolejnego tłumaczenia wywiadu z Ruggero



Po sześciu latach życia w Buenos Aires, Ruggero Pasquarelli mówi już perfekcyjnie po hiszpańsku. Sympatyczny, jak większość Włochów, w wieku 24 lat osiągnął międzynarodową popularność dzięki serialowi Disneya "Soy Luna"

Urodził się w Città Sant'Angelo, w małym miasteczku w prowincji Pescara (Włochy). Dzięki serialowi dla nastolatków wylądował w naszym kraju, w Argentynie. I w tej chwili nie myśli o przeprowadzce.

"Jestem już prawie cały "argentyński" Czuję się Argentyńczykiem, mam argentyńską dziewczynę. Mieszkam tutaj od sześciu lat. Nie planujemy powrotu do Włoch, nie wiem jeszcze co przyniesie przyszłość dla mnie - mówi aktor i piosenkarz

Od Włoch aż do samego serca Disneya

Od małego Ruggero Pasquarelli uczył się aktorstwa i muzyki. W wieku 16 lat zadebiutował w telewizji w programie „X FACTOR”, a dwa lata później pierwszy raz wyjechał do Argentyny, aby być częścią „Violetta” - serialu, gdzie grał Federico.

Po tym doświadczeniu został zaproszony do nowej serii: "Soy Luna" Od trzech sezonów gra tam jako Matteo Balsano, który zakochuje się w Lunie Valente (Karol Sevilla) Na początku, o Matteo, wraz z Luną, walczyła także Ambar Smith (Valentina Zenere)

Ale jego popularność nie ogranicza się tylko do ekranu telewizji. Jest wierny i oddany swoim fanom. Sieci społecznościowe są jego mocną stroną. Ruggero ma ponad 6 milionów obserwujących na Instagramie, którzy stale śledzą jego życie.

A na YouTube (Ruggelaria) stworzył serię filmów nagrywanych ze swoją dziewczyną, Candelarią Molfese, gdzie założeniem jest, aby pokazać trochę fikcji, trochę rzeczywistości, zabawne sceny w relacji tej pary.


"Właśnie zaczęliśmy próby nowej trasy. To dobra wiadomość dla fanów "Soy Luny", ponieważ są tam nowe piosenki, nowe postacie. Cieszę się, że znów będę mógł to powtórzyć, ponieważ chciałem wrócić na scenę"

- Co jest takiego specjalnego w tym show?

- Są rzeczy, których nie mogę powiedzieć, ponieważ jest wiele niespodzianek. Wzięliśmy pod uwagę prośby fanów, które pisali w mediach społecznościowych.

- Czy pomysły są przynoszone częściowo przez fanów?

- To, co czytamy na portalach społecznościowych, często przekazujemy producentom. Można więc powiedzieć, że fani trochę się do tego przyczynili.

- Czy chciałbyś zrobić karierę zawodową w muzyce?

-Na razie jestem z "Soy Luna". Ale równolegle pracuję nad kilkoma piosenkami i wkrótce je zaprezentuję. Chciałbym połączyć te rzeczy. Marzę o skupianiu się na muzyce, ale także o dalszym działaniu w aktorstwie... wciąż nie wiemy co będzie dalej. Nasza praca jest bardzo niepewna, zobaczymy, jak to będzie.. Mam czas, nie spieszę się. Ale po "Violetcie" i "Soy Lunie" myślę, że nadejdzie czas, aby się skupić i zobaczyć, co chcę dalej robić.

-Czy interesuje Cię komponowanie piosenek czy śpiew?

- Bardzo lubię komponować piosenki. W drugim sezonie serialu ukazała się moja piosenka "Allá Voy". W tym sezonie także jest jedna, moja: "Esta Noche No Paro". Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ Disney dał mi możliwość pokazania tego, co lubię i moich piosenek. Wyobraź sobie: słucham płyty CD, na której jest moja piosenka, z moim tekstem, jest niesamowite!

- Jak sobie radzisz ze sławą?

- Jestem chłopakiem, który normalnie żyje. Dużo podróżuję i bardzo się z tego cieszę. Żyję tak jak sześć lat temu i dalej chcę tak żyć, bo inaczej zwariowałbym

- A w Argentynie możesz spokojnie iść przez ulicę?

-Tak. Czasami mnie rozpoznają. Oznacza to wtedy, że praca, którą wykonuję jest dobra, podoba im się.

- Czego brakuje Ci z Włoch?

- Tęsknię za moją rodziną, moimi przyjaciółmi. Brakuje mi czasem życia we Włoszech. Ale tylko czasami. Teraz przeżywam swoje niesamowite doświadczenie i przygodę w Argentynie, a jeśli będę musiał wrócić, będę bardzo szczęśliwy.

- Jak to jest pracować dla Disneya?

- Czuję, że to praca jak każda, trzeba być profesjonalnym, przestrzegać harmonogramów. To normalne, jak w każdej pracy.

- Jak dogadujesz się z Karol?

- Na scenie bardzo dobrze sobie radzimy, zawsze jest takie połączenie i niezbędna chemia, o którą prosi publiczność.: połączenie Luny i Matteo na scenie.


1 komentarz:

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger