środa, 2 maja 2018

Cytaty z piosenek Violetty

W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka cytatów z piosenek z serialu "Violetta" Motywują do spełniania marzeń, motywują  do wiary, że wszystko jest możliwe, mówią o miłości, pasji, muzyce. Zapraszam do przeczytania! 


Cytaty z piosenek Violetty

En mi mundo

"Nie należy marnować czasu"
"I znowu budzę się w moim świecie, będąc taka, jaką jestem"
"I nie zatrzymam się ani na sekundę to jest dziś moim przeznaczeniem"

Algo Se Enciende

"Jeśli wierzysz, że wszystko jest zapomniane, że twoje niebieskie niebo jest zachmurzone
"Jeśli wypowiesz moje imię znajdę cię..."
"Jest tak silne to w co wierzę i czuję, że już nic nie powstrzyma tego momentu"

Esto No Puede Terminar

"Otwieram oczy, a mój głos łamie się od emocji światła, oklaski i kurtyna"
"Niech zaczynie się zabawa"
"Ludzie śpiewają moją piosenkę rozpala się ten ogień"
"Dziś wiem, że możemy dużo więcej to moment żeby krzyczeć marzenia się spełniają"

Junto a Ti


"Możesz mnie słuchać i mówić nie, nie, nie"
"Umiesz mnie wysłuchać, aby dodać mi odwagi ..."
"Widzę, że nic nas nie zatrzyma"
"Ja to wiem, moją najlepszą przyjaciółką jesteś ty"

Hoy Somos Mas

"Było warte wszystko do teraz, ponieważ przynajmniej was poznałam"
"Było warte to, co przeżyliśmy, to, o czym marzyliśmy, to, co zdobyliśmy"
"Nie boję się, już wiem, kim jestem wiem, czego szukam i dokąd zmierzam"

Nuestro Camino

"Miłość we mnie urodziła się twój uśmiech mnie nauczył"
"Światłem na drodze jesteś dla mnie. odkąd moja dusza cię zobaczyła."
"Czujemy to oboje, serce nam to mówi i ucho słyszy delikatny nasz szept. "
"Przeżyć z tobą każdą chwilę, chcę cię przytulić"
"W twoich oczach widzę świat w kolorach. W twoich ramionach poznałem miłość."


1 komentarz:

  1. Cudowny post! Cieszę się że pojawiło się wiele cytatów z różnych piosenek. Są śliczne i ukazują to jakie przesłanie mają utwory z serialu. Liczę, iż pojawi się kolejny post z następnymi cytatami bo te są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger