środa, 23 maja 2018

KONKURS!

Jeśli jesteście zainteresowani ciekawą nagrodą w konkursie, zapraszam do rozwinięcia!

Dzięki współpracy z wrotkarnią Roller Disco w Warszawie [LINK] organizuję dla Was konkurs. Co będzie do wygrania? Jakie jest zadanie konkursowe? Przejdźmy do sedna.


  • Zadanie konkursowe: Wystarczy napisać w komentarzu swoją odpowiedź na pytanie: "Co zawdzięczasz serialowi Soy Luna?" 
  • Co będzie do wygrania? Wrotkarnia zaoferowała nam dwa zaproszenia (wraz z wypożyczeniem wrotek) na Dzień Dziecka z Soy Luną! 
  • Do kiedy trwa konkurs? Konkurs potrwa do najbliższej soboty. Zwycięzców ogłoszę w sobotę wieczorem! 
Podczas Dnia Dziecka z Soy Luną będzie tam wiele atrakcji: konkursy z nagrodami, serialowa muzyka, zdjęcia z imprezy. Tego dnia wrotkarnia zamieni się w Jam&Roller! Tu znajdziecie więcej szczegółów, zachęcam do brania udziału w wydarzeniu [LINK] Myślę, że warto wziąć udział w konkursie, która daje Wam darmowy wstęp (wraz z wypożyczeniem wrotek), a także daje możliwość poznania osób o podobnych pasjach! 


Zapraszam do udziału w konkursie, powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Co zawdzięczam serialowi Soy Luna? Dzięki temu serialowi zaczęłam jeździć na wrotkach i chodzić na zajęcia z jazdy figurowej, Soy Lunie zawdzięczam również mój pierwszy zagraniczny wyjazd. Gdyby nie koncert Soy Luna Live, do tej pory nigdy nie byłabym za granicą i nie poznała tylu wspaniałych osób również kochających ten serial. Dzięki Soy Lunie stałam się odważniejsza i uwieżyłam w to, że marzenia naprawdę się spełniają. Serial ten jest dla mnie często motywacją, gdy npaprzykład nie chce mi się iść do szkoły, albo uczyć to myślę wtedy o tym, że jak wrócę do domu to będę mogła obejrzeć kolejny odcinek Soy Luny. Mam nadzieję, że jeśli uda mi się wygrać i pójdę na zlot fanów to poznam jeszcze więcej wspaniałych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś! Gratuluję, podaj proszę maila, na którego napisać do Ciebie odnośnie nagrody!

      Usuń
    2. Dziękuję
      natalia.kwiatek12@gmail.com

      Usuń
    3. Czy dostaniemy jakieś informacje?

      Usuń
  2. Co zawdzięczam Soy Lunie? Zacznijmy od tego, że przed poznaniem tego serialu byłam pesymistką. Nie obchodziło mnie nic. Nie interesowało mnie życie. Czasami też zastanawiałam się czy ono w ogóle ma sens? Byłam bardzo chamska i wyzywałam. Teraz jestem zupełnie inną dziewczyną. Pełną energi, uśmiechniętą od ucha do ucha, myślę optymistycznie. Jestem trochę podobna teraz do Luny Valente. Nie poddaje się i dąże do celu. Nie wyzywam ludzi. Staram się szanować każdego i akceptować go takiego jaki jest. Ten serial dał mi wiele do zrozumienia. A zwłaszcza niektórzy bohaterzy. Którzy mi w tym pomogli. Moje życie zmieniło się o 180 stopni dzięki serialowi Soy Luna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś! Gratuluję, podaj proszę maila, na którego napisać do Ciebie odnośnie nagrody!

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger