piątek, 23 marca 2018

RUGGELARIA



W tym poście przedstawię Wam krótką historię Ruggerali oraz wypowiem się trochę na temat ich związku i relacji Ruggarol. Zapraszam!
























RELACJE W VIOLETCIE
Związek Rugge z Cande z pewnością nie był miłością od pierwszego wejrzenia. Ruggero podobał się Candelarii za czasów drugiego sezonu Violetta, jednak wtedy Włoch miał dziewczynę i nie zwracał uwagi na Molfese. Co więcej nawet jej nie lubił, wręcz go irytowała. Z czasem zaczęli spędzać więcej czasu razem i zostali przyjaciółmi. Kiedy Rugge w końcu spytał się Cande czy zostanie jego dziewczyną, ta odmówiła. Ostatecznie jednak to ona zaproponowała ich związek.



PIERWSZE SPEKULACJE
Cande i Rugge spędzili wspólnie tydzień w Cataratas del Iguaz. Wyjechali tylko we dwójkę i umieścili na różnych portalach społecznościowych szereg zdjęć sugerujących, że są parą. Tak zresztą było, ponieważ to właśnie tam Cande została jego dziewczyną.

POTWIERDZENIE ZWIĄZKU

 „Tego ranka, Ruggero zrobił mi przepyszne śniadanie. Prawda, mam szczęście, że mam świetnego chłopaka! Ach. Nie wiedziałeś? Cóż, dla wszystkich czytelników mojego bloga wielka wiadomość... Ruggero i ja się spotykamy , ale ciii, nie mów nikomu.”
wpis Cande na twitterze

W taki zabawny sposób Cande poinformowała fanów o tym, że spotykają się z Rugge. Ich związek zaczął się na przełomie 2014 i 15 r.

ZAZDROŚĆ
Jaka kobieta nie jest zazdrosna kiedy jej chłopak całuje inną? Cande mimo, że jest gwiazdą, jest też człowiekiem a zazdrość jest rzeczą ludzką. To normalne, że Cande nie jest zadowolona, kiedy Rugge całuje Karol. Kłamstwem jest jednak, że zastrasza Meksykankę albo zabrania Rugge utrzymywania bliższych kontaktów z Karol. W Violetcie też Rugge całował Mechi (serialową Ludmiłę) a teraz Candelaria i Mercedes są dobrymi przyjaciółkami. Tak samo Ruggero był zazdrosny kiedy Cande spędzała więcej czasu z Facu. Oni jednak bezwarunkowo sobie ufają, dlatego żyją w szczęśliwym związku.



SOY LUNA PSUJE ICH RELACJE FAKT CZY TYLKO PLOTKA?
Pierwsze występy Karol i Rugge na Soy Luna En Concierto wywołały sporo kontrowersji wśród fanów. Namiętne pocałunki, przytulanie się do siebie i czułości na scenie rozpoczęły plotki, że są parą. 13 kwietnia 2017 r. podczas koncertu w Urugwaju niespodziewanie popsuła się między nimi ich relacja. Był to koncert zupełnie inny niż poprzednie. W powietrzu czuć było napiętą atmosferę. Karol i Rugge unikali się na scenie, szarpali a Włoch pokazał jej nawet środkowy palec (KLIK). Karol podczas show i po jego zakończeniu była bardzo smutna i płakała. Zaczęły się plotki, że wszystko to wina Cande i spłynęła na nią fala hejtu.



Ruggero oczywiście stanął wtedy w obronie Cande. Rugge bardzo broni Cande, kiedy ktoś ją obraża w internecie. To udowadnia, że nie jest mu obojętna. Bardzo ją kocha i zależy mu na niej.

„Powód jest w Twojej głowie, nie w głowie innej osoby.”„Jak zawsze znajdą się osoby, które będą rozpuszczały fałszywe plotki i mówiły złe rzeczy na moją dziewczynę. Mi też zdarzyło się dzisiaj kilka takich rzeczy.”
twitty Ruggero

Argentyna to kraj z zupełnie inną kulturą, językiem i zasadami. Ludzie są bardziej otwarci. Buziaki w policzek są jak u nas podanie ręki. Ruggero i Karol nie raz zaprzeczali swojemu związkowi, ale fani nie dają im spokoju. Przez ciągłe naciskanie na nich, psuje się ich przyjaźń. Starają się ograniczyć swoje kontakty do minimum, aby zaprzestać pogłoskom o Ruggarol.

R: Tak zawsze się dzieje. Tak było w Violetcie z Tini i Jorge. Ludzie wyobrażają sobie sekretną miłość za kamerami.K: My się z tego bardzo śmiejemy. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. My zawsze mówimy im nie, nie, nie, ale to jest ich marzenie.

D: W Soy Luna Luna ma oko na Matteo. Jest tak też w prawdziwym życiu?R: Nie, nie.D: Nie? Czyli na planie nie ma żadnych romansów?K: Nie.R: Nie, nie ma żadnych par.

fragmenty wywiadów

 Przy okazji zapraszam do postu RUGGAROL I JORTINI, w którym piszę wszystkie za i przeciw dotyczące związku Ruggarol.

CANDE I KAROL PRZYJACIÓŁKI CZY RYWALKI?
Jesteś zazdrosna, kiedy widzisz jak Ruggero całuje Karol na koncertach?C: Oczywiście, że nie. To jest część jego pracy przyjaciele. To nie jest Rugge. To Matteo i Luna.
Jedno pytanie: Jesteś przyjaciółką Karol Sevilla? Chodzi pogłoska, że jesteś o nią i Rugge zazdrosna.C: Ja wcale nie jestem zazdrosna, przestańcie z tym. Karol Sevilla jest niezwykle utalentowaną dziewczyną. Jest przyjaciółką Rugge i moją. Przyjaciele Ruggero są moimi przyjaciółmi. To tylko jego dobra koleżanka z pracy, dlatego nie mam powodu być zazdrosna.

fragmenty Q&A Cande


Internet jest przepełniony plotkami, że Karol i Cande się nienawidzą i rywalizują o Ruggero a Cande zastrasza Meksykankę. A jak jest w rzeczywistości? Nie da się ukryć, że dziewczyny nie są najlepszymi przyjaciółkami (dzieli je w końcu 9 lat różnicy), ale bardzo się lubią i dobrze dogadują. Wspólnie z Ruggero kilka razy się spotkały m.in. w kinie i na imprezach.

Zdjęcie użytkownika Karol Sevilla.


CANDE CHARAKTER I  URODA
Cande ma bardzo specyficzną urodę, ale nie można powiedzieć, że jest brzydka. Wiele osób wytyka jej krzywe zęby i to, że wygląda staro (przecież Rugge i Cande dzielą aż 3 lata różnicy, więc Molfese stoi już jedną nogą w trumnie). Dla mnie to jest śmieszne, bo ważne, żeby Rugge się podobała, dlatego że to jego dziewczyna. Cande bardzo dba o siebie i uprawia sport, dlatego wytykanie takich detali jest co najmniej niesprawiedliwe. W końcu nikt z nas nie jest idealny. Co do charakteru. Wiele osób pisze, że Cande jest strasznie sztuczna i wydaje się wredna. Niestety nie miałam okazji poznać jej osobiście, ale oglądałam mnóstwo wywiadów z nią i mogę stwierdzić, że z pewnością tak nie jest. Jest co najmniej tak sympatyczna jak Karol, tylko jest bardziej dojrzała. Piękne jest to jak Cande uzupełnia się z Rugge. W końcu jak mówią przeciwieństwa się przyciągają.

Zdjęcie użytkownika Cande Molfese.

RUTYNA
Dużo osób uważa też, że para zwyczajnie znudziła się sobą a ich związek jest sztuczny i polega tylko na ciągłym afiszowaniu się. Ja widzę to nieco inaczej. Ich związek wszedł na zupełnie inny poziom. To już nie jest tylko etap zakochiwania się. Tej dwójce bardzo na sobie zależy.

AKTUALNIE

Zdjęcie użytkownika Paulina Łabuzińska.

 „Dziękuję Ci za całą miłość, którą mi okazujesz każdego dnia przez te wszystkie lata, dlatego chciałbym, żeby moje wybory w życiu osobistym szanowano. Cande jest osobą, która zdecydowałem wybrać, aby była po mojej stronie. Proszę zrozumieć, mój związek nie jest żadną fikcją!
tłumaczenie tweeta Ruggero







































Mimo różnych spekulacji związek Rugge i Cande nie ucierpiał na pogłoskach o Ruggarol. One tylko umocniły ich miłość. Nie można tego jednak powiedzieć o przyjaźni Karol i Rugge. Bardzo boli mnie fakt, że ich fani nie widzą tego.

 NIEDAWNE ZDJĘCIA RUGGERALI

Zdjęcie użytkownika Cande Molfese.







Podobał Wam się post? Co sądzicie o tej parze? Dajcie znać w komentarzach!








5 komentarzy:

  1. Przeczytałam cały post i był dobry, jednak parę rzeczy jakoś mnie trochę do niego zniechęciło. Bo w sumie nie rozumiem czemu jest poruszany w tym poście temat urody Cande. Przecież dla niektórych będzie ona ikoną piękna, a dla innych niekoniecznie i to normalne bo każdy ma swój gust, a to jest post o Ruggelari, a nie o Can. Tak samo można byłoby poruszyć temat urody Ruggero. Śmieszne wydało mi się też sformułowanie że Candelaria jest już jedną nogą w grobie haha Ja osobiście bardzo lubię Cande i tak samo jak Ruggero jest moją idolką. Kibicuje im w związku i cieszę się że są razem szczęśliwi. Szkoda tylko, że nie wszyscy potrafią się z tym do końca pogodzić i obrażając Molfese. Mam nadzieję, że to kiedyś ustanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dzięki za komentarz. Później odpowie Ci autorka tego posta. Nie chcę się mieszać w jej post i tłumaczyć za nią to co napisała. Ale dziękuję bardzo za opinię!

      Usuń
  2. Cześć, dziękuję za twoją opinię. Cały post napisany jest w formie poparcia Ruggerali, przedstawieniu krótkiej historii tego związku i omówieniu niektórych argumentów wytykanych przez przeciwników tej pary. W akapicie mówię o urodzie i charakterze Cande, ale w sposób kulturalny. Zresztą sama uważam, że jest bardzo piękną kobietą. W poście poruszam jej osobę, ponieważ jego temat bezpośrednio ją dotyczy. Mało wspominam o Rugge, bo to nie on jest hate'owany a jak wcześniej wspomniałam napisałam ten post m.in. w obronie Cande, dlatego że uważam, że jest bardzo pokrzywdzoną stroną w konflikcie fani Ruggerali versus fani Ruggarol. Sformułowanie:„wygląda staro (przecież Rugge i Cande dzielą aż 3 lata różnicy, więc Molfese stoi już jedną nogą w trumnie)” jest napisane sarkastycznie i ironicznie, co wynika z kontekstu. Bardzo lubię Cande i Rugge i również kibicuję ich związku, bo są moimi idolami. Nie rozumiem jednak oskarżeń mówiących, że obrażam Argentynkę skoro nic zamieszczonego w tym poście nie ma takiego celu, a wcześniejsze uwagi są po prostu wyrwane z kontekstu. Po za tym o mojej stronie w tej sprawie świadczą m.in. końcowe hasztagi #RUGGERALIAISREAL #HATERSGONNAHATE. Mam nadzieję, że nie zniechęcisz się do naszego bloga i gwarantuję Ci, że nie ma na nim żadnego problemu z tzw. bezpodstawnym hate'owaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post nie zniechęcił mnie do bloga bo jest bardzo ciekawy tylko nie za bardzo widziałam sensu dodawania tego bo jednak to post o parze i jakoś według mnie skoro porusza się temat czegoś w jednej osobie można by było w drugiej, jednak nie chciałam byś odebrała to jako hejt lecz raczej taką moją małą opinię. Czytając post domyśliłam się że raczej bronisz Can a nie najeżdżasz na nią za co także masz wielki plus bo wchodząc na bloga poświęconego SL i V myślałam raczej o niezbyt miłym odbieraniu Molfese a tu taka miła niespodzianka ;)

      Usuń
    2. *tego w sensie chodziło mi o temat wyglądu Cande tak dla wyjaśnienia x

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger