piątek, 30 marca 2018

Trudne chwile podczas Violetta Live - Ruggero Pasquarelli - Wywiad!

Chcecie dowiedzieć się co Ruggero przeżywał kilka lat temu podczas Violetta Live? Dowiedzieliśmy się zaskakującej informacji. To zdecydowanie niepodobne do pozytywnego i uśmiechniętego Włocha...


W trakcie "Violetty" Ruggero Pasquarelli dostał ogromną rolę w serialu Disneya. Zaczął grać w "Soy Luna". W wywiadzie zdradził nam smutny sekret o tym czasie...

Serial Disneya "Violetta" był jego przełomem

Sześć lat temu Ruggero Pasquarelli osięgnął międzynarodowy sukces w telewizji dzięki argentyńskiej serii Disney'a  "Violetta". Trudny czas dla Włocha. Nagle musiał przenieść się do Argentyny, aby zagrać w serialu. Musiał zostawić swoją rodzinę. Gdy serial został nakręcony, koncertował z Tini, Jorge Blanco i resztą obsady na całym świecie.



Violetta - sukces

Żadna seria Disneya nie odniosła większych sukcesów: z "Violettą" Ruggero Pasquarelli był supergwiazdą. Ekscytujący czas dla Włochów. Ale miał też swoje wady, jak ujawnił aktor w BRAVO-Talk: "Nigdy nie zapomnę, jak byłem w trasie z" Violettą "i miałem depresję. Wszystkiego było za wiele. Przytłoczyło mnie to. Siedziałem w mojej garderobie, byłem smutny i powiedziałem sobie, że nie mogę już grać w show! Pomogła mi moja dziewczyna - Cande. Powiedziała mi, że mało kto ma taką szansę jak ja. A ja mam okazję spełniać największe marzenia. Pomogła mi. Jestem jej bardzo wdzięczny.

3 komentarze:

  1. Biedny Rugggero. Bardzo mi go szkoda bo depresja to poważna choroba i to co musiał przejść musiało być ciężkie. Cieszę się że była przy nim wtedy Cande i wspierała go w trudnych chwilach. Szkoda, że Disney właśnie tak traktuje swoje gwiazdy. Szaleństwo jakie panowało podczas Violetta Live skomentowała nawet sama Tini wspominając jak ciężko było dawać 2 show podczas jednego dnia, a kolejnego jechać już do innego miasta. Na pewno to nie było łatwe dla Rugge i dla reszty ekipy, a Disney chcąc jak najbardziej wykorzystać fenomen serialu trochę zapomniał o swoich pracownikach.

    A tak swoją drogą czekam na więcej postów o Violettos bo jest ich stosunkowo mało xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo przykre odnośnie Ruggero. Aż ciężko uwierzyć bo to do niego zupełnie niepodobne. Ale masz rację. Disney przesadził trochę.

      Śmiało pisz propozycje jakie posty o Violettos chciałabyś zobaczyć na naszym blogu. Chętnie napiszę post o czymś ciekawym, zależy co chcesz. Bo wolę napisać coś co interesuje Ciebie i resztę czytelników.

      Usuń
    2. W sumie fajnie byłoby zobaczyć jakieś tłumaczenia wywiadów np. w poniedziałek będzie jeden z Tini dla stacji CNN czy post informacyjny o nowym konkursie zorganizowanym przez Jorge dla fanów przez stronę sweet. Takie właśnie informacyjne czy tłumaczenia są fajne.

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger