sobota, 24 marca 2018

I WANNA MUSIC

W tym poście przedstawię Wam tekst oraz jego pl tłumaczenie piosenki z Soy Luna 3 „I Wanna Music” (zwn. też „Power Of Music”). Zapraszam!

Podobny obraz
TEKST PO HISZPAŃSKU
Aunque el mundo gire al revés
Y mis piernas sean de papel
Siento que todo puede cambiar
Hoy es hoy

Escuchar la voz del corazon
Ignorar el odio y el rencor
Y vivir la vida con amore
Es mi eleccion

They offer a culture
Send all be a stronger
Nada me podra parar
Ouh nooh

They and voice the closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atras

I can feel the
Power of music

It's the view is taking my song, uhh
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh
Al ritmo de esta cancion

I can feel the
Power of music

It's the view is taking my song, uhh
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh
Al ritmo de esta cancion

They and voice the closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atras

I can feel the
Power of music

It's the view is taking my song, uhh
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh
Al ritmo de esta cancion

I can feel the
Power of music

It's the view is taking my song, uhh
Mis pies me llevan al ritmo, uuhh
Al ritmo de esta cancion

TŁUMACZENIE PL
Choć świat obraca się do góry nogami
A moje nogi stają się papierem.
Czuję, że wszystko może się zmienić
Dziś to dziś.

Posłuchaj głosu serca
Zignoruj nienawiść i niechęć.
Żyć miłością
To mój wybór.

Oferuje ono kulturę.
Wysyłaj wszystko, by być silniejsza.
Nic mnie nie powstrzyma
Ouh nooh

Oni są bliższym głosem.
Moje sny znajdują się za rogiem.
Patrzę, nie ma odwrotu.

Mogę poczuć
Siłę muzyki.

Ten widok biorę za moją piosenkę. uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uhh
Do rytmu tej piosenki.

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki.

Oni są bliższym głosem.
Moje sny znajdują się za rogiem.
Patrzę, nie ma odwrotu.

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki.

Mogę poczuć
Siłę muzyki

Ten widok biorę za moją piosenkę, uhh
Moje stopy zabierają mnie do rytmu, uuhh
Do rytmu tej piosenki.

POPRZEDNIE POSTY Z TEJ SERII
SOY YO
MODO AMAR

LINK DO PIOSENKI
KLIK

Podoba Wam się ta piosenka? Co o niej sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger