poniedziałek, 30 kwietnia 2018

WYWIAD: KAROL SPODZIEWA SIĘ 4 SEZONU SOY LUNY! - HOT NEWS

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam tłumaczenie wywiadu z Karol. Opowiedziała o swoim życiu, nauce, o trasie koncertowej, a także powiedziała kilka słów o 3 i... 4 sezonie serialu!

Zapraszam do przeczytania



Premierowo

Trzeci sezon Soy Luny już leci na Disney Channel i będzie zawierał 60 odcinków; Karol spodziewa się 4 sezonu serialu!

KAROL SEVILLA opowiada, jak zmieniło się jej życie po sukcesie Soy Luny

Rozpoczęła karierę w telewizji, uczestnicząc w serialu "Como dice el dicho" i "La rosa de Guadelupe". Miała swoją pierwszą wielką szansę w telenoweli "Amorcito corazon" jako jednej z córek postaci Diego Olivery. Ale sława przyszła z serialu Disney Channel "Soy Luna". Wraz z tym życie 18-latki zmieniło się z dnia na dzień. Po pierwsze dlatego, że cztery lata temu przeniosła się ze swojego domu w Meksyku do Argentyny, aby nagrać serial, a po drugie dlatego, że musiała opuścić ojca i brata, aby opuścić ojczyznę, sama z mamą. Ponadto, teraz wszyscy rozpoznają ją na ulicy i chcą robić z nią zdjęcia.

"W Argentynie odesłali mnie do liceum" Soy Luna dała Ci sławę  na arenie międzynarodowej, jak się czujesz?

Jestem bardzo dumna z tego, że jestem dziewczyną z telewizji i że tu wrócę. Pamiętam, kiedy przechodziłam przez korytarze, to całkowite szaleństwo. Jestem bardzo wdzięczna życiu, które dało mi możliwość rozwoju w tym, co kocham najbardziej oraz w tak ważnym projekcie, który całkowicie zmienił moje życie.

Teraz wszyscy Cię rozpoznają i chcą zrobić z Tobą zdjęcie, jakie to uczucie?

Jestem bardzo szczęśliwa, podekscytowana, ale to też jest dla mnie dziwne, wciąż nie przywyknę do tego, kiedy mi mówią: "Karol Sevilla, Ty jesteś Luna!" Tak jak patrzą na mnie, podziwiają mnie to dla mnie jest piękne i chciałabym żeby były czas ze mną.

A jaka jesteś w Twoim domu?

Jestem całkowicie uziemiona; Nie jestem Luną ani aktorką, jestem Karol i nagle moja mama skarci mnie, bo nie myję naczyń lub nie pościelę łóżka, a ona mówi: "jesteś artystką ale tutaj jesteś Karol, normalną dziewczyną" Dobrze wracać do swojej ojczyzny, aby wiedzieć, skąd się pochodzi

Wiemy, że musiałaś wyjechać z Meksyku, aby nagrywać serial...

Tak, od czterech lat mieszkam w Buenos Aires. Niedługo będziemy na trasie po Ameryce Łacińskiej, a 13 października będziemy w Dallas. Jestem bardzo podekscytowana

Jakie są doświadczenia związane z przeprowadzką do Argentyny?

 Zmiana mojego życia była bardzo trudna, ponieważ wszystko jest nowe, nowi ludzie, nowe jedzenie, szkoła, ponieważ uczę się w Szkole Wojskowej w Buenos Aires. Bardzo trudno jest przyzwyczaić się do życia tam. Nie mam tu nic poza moją mamą. Tęsknię za tatą, a moi bracia nagle przysłali mi zdjęcia, pojechali gdzieś zjeść, a mnie tam nie ma. Jest to trudne, ale muszę pamiętać, że spełniam marzenia i to nie jest takie łatwe z niczego, bez poświęcenia. 

Na jakim stopniu nauki jesteś?  

Powinnam już skończyć liceum, ale nie zatwierdzili moich studiów w Meksyku, więc musiałam wrócić do liceum. Moja szkoła jest dla mnie priorytetem, ponieważ nie wiem, kiedy będę chciała zacząć inną karierę.

"Chciałbym wrócić do Meksyku do pracy" Czego chcesz się uczyć?

Bardzo podoba mi się fotografia i grafika (projekt graficzny) 

Będziesz studiować w Buenos Aires? 

Tak. Właściwie to uczę się online, co znacznie ułatwia mi pracę, ponieważ nie muszę chodzić do normalnej szkoły, ale tęsknię za znajomymi z klasy.

Oprócz grania w serialu, odważyłaś się śpiewać, jak się masz, jak Ci idzie?

Bardzo dobrze. Uwielbiam dużo śpiewać, ponieważ w serialu to robimy, a także tańczymy, gramy, jeździmy na wrotkach... Robimy wszystko! To bardzo przyjemne.

A kiedy wrócisz do Meksyku? 

Niedługo mamy trasę po Ameryce Łacińskiej. Jestem bardzo skoncentrowana na "Soy Luna" ale bardzo chciałbym wrócić do Meksyku, aby pracować; Mam już kilka propozycji na występy i wiele innych rzeczy, których nie mogę powiedzieć

Będzie 4 sezon Soy Luna?
Mam nadzieję! Bardzo chcielibyśmy, byłoby wspaniale móc to dalej robić. Fani proszą już o czwarty sezon, a nawet nie skończył się trzeci, ale pojawia się wiele wyzwań. Wszystko, co przychodzi z Luną, jest bardzo dobrze przyjmowane.

Kiedy nie nagrywasz lub nie jesteś na scenie, co najbardziej lubisz robić?

 Uwielbiam spać! Kiedy nic nie robię, cały dzień śpię i budzę się około szóstej po południu. Jak idę pływać i wracam, też idę spać! 




Jak Wam się podobał wywiad? Jak widać, Karol po raz kolejny podsyca nasze emocje i daje do zrozumienia, że 4 sezon jest bardzo możliwy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger