poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Tini #Newsy

W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka wieści prosto od Tini. Kilka cytatów z jej ostatniego wywiadu, a także zapowiedź jej piosenki.

W ostatnim wywiadzie ukazała się zapowiedź jej piosenki "Princesa" którą nagrała z Karol G
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku


Oprócz tego udzieliła wywiadu dla CNN
Oto kilka cytatów z rozmowy: 

"Natknęłam się na ludzi, którzy uważali mnie na przyjaciółkę i mnie zdradzili"
"Nauczyłam się więcej robiąc niż ucząc się" 
 "Zrobiliśmy 400 koncertów (z obsadą Violetty), wszystkie wyprzedane"
"Zajmuję się wszystkimi moimi mediami społecznościowymi" 
"Dla mnie Beyonce i Bruno Mars są jak kosmici, nikt ich nie rozumie"
"Nie zgadzam się z agresją, która występuje w mediach społecznościowych"

A na koniec kilka zdjęć z wywiadu:




 

1 komentarz:

  1. Cieszę się że jest post o Tini i o niedawno udzielonym wywiadzie! Zapowiedź piosenki jest niesamowita i już nie mogę doczekać się piątku aż zobaczymy cały teledysk i utwór! Wywiad także był świetny i można się dowiedzieć naprawdę wielu rzeczy m.in to że Tini jeszcze nie ma tytułu płyty, ale myśli nad nim oraz, że planuję po płycie wyruszyć w 2 trasę! Zdjęcia są z programu są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger