poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Tłumaczenie wywiadu dla LA CALLE - Karol Sevilla

Zapraszam do przeczytania kolejnego wywiadu z Karol!


Od 2016 roku Karol Sevilla gra w "Soy Luna", serial Disneya, który niedawno rozpoczął nadawanie trzeciego sezonu. "Publiczność to ogląda i cieszy się z tego, jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia, trzeciego sezonu i bardzo szybko rozpoczniemy trasę koncertową po kraju i kilku innych miejscach" - dodaje Sevilla.

W obsadzie są między innymi Ruggero Pasquarelli, Valentina Zenere, Michael Ronda, Malena Ratner, Katja Martinez, Agustin Bernasconi. "W tym trzecim sezonie wiele się wydarzy, prawda jest taka, że ​​historia jest niewiarygodna, poznają trochę więcej Luny, dowiedzą się o jej przeszłości. Ponadto inne postacie będą opowiadać swoje historie ", powiedziała

- Czy wiesz, że jesteś wzorem dla młodych ludzi?

Bycie wzorem dla wielu ludzi to bardzo duża odpowiedzialność, ale jestem człowiekiem i staram się wyciągać wnioski z sukcesów i błędów. Bardzo się cieszę, że śledzą mnie, że lubią moją pracę, śledzą mnie za pośrednictwem mojego kanału na Youtube. Prawda jest taka, że ​​jestem bardzo szczęśliwa.

- Masz miliony obserwujących na portalach społecznościowych, czy samodzielnie zarządzasz swoimi profilami?

Zarządzam swoimi portalami społecznościowymi: aktualizuję je i odpowiadam. Myślę, że to coś wspaniałego, to miejsce, w którym możesz komunikować się z fanami z różnych stron. Bardzo lubię mieć portale społecznościowe.

- Czy masz jakieś inne plany na przyszłość? Zawodowa kariera?

Mam kilka projektów w głowie, ale na razie chcę skupić się na "Soy Luna". Nie wiemy, co może się wydarzyć jutro, podchodzę do tego z chłodną głową, krok po kroku, a cokolwiek to jest i jaki jest projekt, będzie bardzo dobrze przyjęty w mojej karierze. Ale teraz koncentruję się na serialu i nadchodzącej trasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger