sobota, 7 kwietnia 2018

SOY LUNA 3 PIOSENKI

W tym poście znajdziecie linki do piosenek z Soy Luna 3, tłumaczenie ich tytułów i informację kto je śpiewa. Zapraszam!


1. Modo Amar- Tryb miłosny (Luna, Simon, Matteo, Jazmin, Delfi, Pedro, Nico, Ramiro, Yam, Jim, Nina)


2. Soy Yo- To ja (Luna)

3. Quiero verte sonreir- Chcę zobaczyć twój uśmiech (Matteo)


4. Claroscuro- Światłocień (Ambar)


5. Tiempo de amor- Czas na miłość (Simon)


6. Tu cárcel- Twoja klatka (Luna, Simon)


7. Despierta mi mundo- Obudź swój świat (Luna, Simon, Matteo, Yam, Jim, Ramiro, Jazmin)


8. Quédate- Zostań (Luna, Matteo)


9. Solos- Sami (Ambar i Simon)


10. Decirte lo que siento- Powiedz to co czuję (Pedro)


11. Mi corazón hace wow wow- Moje serce nie zachwyca (Jandino)


12. Nada me podrá parar- Nic nie moze mnie powstrzymać (Luna)


13. Si lo sueñas claro- Jeśli marzysz to uwierz (Luna, Matteo, Simon, Jazmin, Pedro, Jandino, Nina, Yam, Ramiro, Jim, Nico)


14. Esta noche no paro- Nie zatrzymuj nocy (Matteo)


15. Creyendo en mí- Wiatr we mnie (Yam)


16. Nadie Como Tú- Nikt oprócz Ciebie (Matteo, Simon, Pedro, Nico, Ramiro)

17. Mano a Mano- Ręka w rękę (Luna, Jazmin, Nina, Yam, Jim, Delfi, Ambar)


18. Borrar Tu Mirada- Usuń swoje spojrzenie (Luna, Yam, Nina, Jazmin, Jim, Delfi, Ambar)


19. Todo puede cambiar- Wszystko może się zmienić (Wszyscy)


Co sądzicie o tych piosenkach? Podobają Wam się? Która najbardziej, a która najmniej? Dajcie znać w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger