poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Karol Sevilla || WYWIAD - LA ESTRELLA

Zapraszam do przeczytania kolejnego wywiadu z Karol!


Fenomenem młodego pokolenia w tej chwili jest niewątpliwie serial Disneya "Soy Luna".

Premiera serialu telewizyjnego w Ameryce Łacińskiej i Europie odbyła się w 2016 roku, a obecnie emitowana jest w 150 krajach, w tym w Argentynie, Chile, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii i Meksyku; i jest dubbingowana w 15 językach.

Luna jest postacią z serialu "Soy Luna". Ta postać grana jest przez meksykańską aktorkę i piosenkarkę, Karol Sevillę. Luna przenosi się do Buenos Aires w Argentynie. Przy tej zmianie poszukuje swojej tożsamości poprzez jazdę na wrotkach, podczas najgorszego etapu życia: dorastanie

"Cóż, prawdą jest, że naprawdę lubię ten serial, ponieważ śpiewamy, tańczymy, jeździmy na wrotkach, zakochujemy się i dużo się dzieje. Tutaj, w Stanach Zjednoczonych, jest pierwszy sezon, trzeba dać ludziom szansę obejrzenia serialu. W Meksyku i reszcie Ameryki Łacińskiej i Europie jest teraz bardzo modny ", powiedziała Karol Sevilla podczas swojej wizyty promocyjnej w Dallas.

Ma ponad 1,4 miliona sprzedaży swoich pięciu albumów Walt Disney Records: "Soy Luna", "Musica En Ti", "La vida es un sueño", "Soy Luna Remixes", oraz "Modo Amar"

"Trudno się przystosować, ale kiedy zobaczą kolejne odcinki, myślę, że zakochają się w tym serialu, bardzo lubię piosenki mojej bohaterki, są to ciche piosenki, które mają bardzo pozytywny przekaz. Ludzie uświadomią sobie, że oglądają serial i śledzą ciekawą historię"- mówi Sevilla.


"Gdyby nie fani i media, nie byłoby nas tutaj. Ludzie bardzo lubią bohaterów. Ponieważ to nie jest typowa telenowela, to bardzo aktualna seria, bardzo realna. Nagle fani mówią mi na ulicy bardzo miłe rzeczy i pytają o takie rzeczy jak sekrety serialu, albo: powiedz to czy tamto. Jestem bardzo szczęśliwa z całej obsady, to jest wielokulturowa obsada, są aktorzy zewsząd , z Argentyny, z Hiszpanii, z Włoch, z Chile, z Kolumbii, z Meksyku. Disney zawsze stara się dawać dobry przekaz, a ponadto dzieci identyfikują się ze wszystkimi postaciami"

"Odkąd skończyłam sześć lat, jestem aktorką, ponieważ od dawna chciałam stanąć przed kamerami. I zaczęłam działać w różnych serialach, ale wspaniała okazja przyszła mi w wieku 15 lat z "Soy Luna" z Disneya. Był to wielki skok w mojej karierze i w życiu. Mam nadzieję kontynuować pracę z Disneyem.

"Jestem osobą, która dużo marzy i marzę o wielkim śnie, nie obchodzi mnie to, czy jest to skomplikowane. Teraz nadchodzą niesamowite rzeczy, jak na przykład koncert na żywo Soy Luna, który już zrobiliśmy. tour po Ameryce Łacińskiej, zwiedziliśmy Europę, a teraz podróżujemy po całej Ameryce Łacińskiej, a potem Stany Zjednoczone, w październiku jesteśmy w Dallas. Prawda jest taka, ludzie uczestniczą we wszystkim, co dzieje się na żywo, ponieważ jest to show, w którym tańczymy, śpiewamy, jeździmy na wrotkach, gramy"- mówi Sevilla.

Disney stara się inspirować dzieci i młodzież do prowadzenia zdrowego życia, w tym regularnej aktywności fizycznej poprzez bohaterów serialu, poprzez jazdę na wrotkach.

"W serialu nie każą nam mówić w określony sposób, wszyscy mówimy naturalnie. No cóż, wszyscy uczymy się od siebie. Na koncertach, na przykład w Europie, mogłam powiedzieć pewne rzeczy w języku niemieckim, włoskim, angielskim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. Zaczynam płakać, gdy ludzie zaczynają śpiewać piosenki, prawda jest taka, że ​​nasi fani są niesamowici ", podsumowuje Sevilla



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger