sobota, 7 kwietnia 2018

TINI PRINCESA

W tym poście przedstawię Wam tekst oraz jego polskie tłumaczenie nowej piosenki Martiny Stoessel „Princesa”. Znajdziecie w nim również link do teledysku i kilka zdjęć. Zapraszam!

Premiera teledysku odbyła się 6 kwietnia (w rocznicę koncertu w Łodzi w ramach trasy „Got Me Started Tour”) w godzinach porannych na portalu youtube. Nowa piosenka powstała we współpracy m.in. z Andrésem Torresem, twórcą przebojów „Despacito” i „Echame La Culpa”, które przyniosły ogromny sukces Luisowi Fonsiemu. W „Princesa” pojawia się także Karol G, popularna kolumbijska artystka wykonująca muzykę z gatunku reggaeton.

TEKST PO HISZPAŃSKU
Llevas tanto tiempo imaginándome
Imaginándonos
No hemos cumplido esa promesa, esa promesa baby
Si tus fantasías bailan con mi piel
Mi boca con tu miel
Y ya decídete
Se vuelve loca si te besa.

Y yo seré tu princesa
Toda la noche yo seré tu princesa
Y en el castillo nos amamos
Quieres ser mi rey, lo negociamos
Y con un beso coronamos
Y yo seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesa
Y en cualquier parte nos amamos
Si quieres ven, lo negociamos
Y con un beso coronamos.

Con esa mirada que me lleva al espacio
No te quiero suave ni te quiero despacio
Tú sigue buscándome
Yo sigo perdiéndome
Yo no quiero un príncipe que escriba canciones
Si tengo tu amor, no necesito razones
Tú sigue besándome
Y yo sigo queriéndote.

Y yo seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesaaa
Y en cualquier parte nos amamos
Si quieres ven, lo negociamos
Y con un beso coronamos
Seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesaaa
Y en el castillo nos amamos
Quieres ser mi rey, lo negociamos
Y con un beso coronamos.

Tanto lo he soñado
Pensé que el amor no estaba de mi lado
Tú llegaste, lo cambiaste
Que lindo se siente estar enamorada
Si es un sueño y no me he despertado
No lo hago, todo es más lindo a tu lado
Sé que lo he soñado
A tu lado yo me he imaginado
Que me quieres, que me alejas del pasado
Y es que contigo todo es inesperado
Quédate conmigo, que todo es más lindo a tu lado.

Y yo seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesaaa
Y en el castillo nos amamos (y en el castillo nos amamos)
Quieres ser mi rey, lo negociamos
Y con un beso coronamos
Y yo seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesaaa (oh)
Y en cualquier parte nos amamos
Si quieres ven, lo negociamos
Y con un beso coronamos.

Llevas tanto tiempo imaginándome (imaginándome)
Imaginándonos (imaginándonos)
No hemos cumplido esa promesa.

Y yo seré tu princesaaa
Toda la noche yo seré tu princesaaa (ohh)
Y en el castillo nos amamos
Quieres ser mi rey, lo negociamos
Y con un beso coronamos (ohh)
Y yo seré tu princesaaa (princesaaa)
Toda la noche yo seré tu princesaaa (oh-uoh)
Y en cualquier parte nos amamos (en el castillo, baby)
Si quieres ven, lo negociamos (¿quieres ser mi rey?)
Y con un beso coronamos.

Y yo seré tu princesaaa
Y yo seré, yo seré tu princesaaa
Yo seré tu princesaaa
Y nos amamos
Y coronamosss.

TŁUMACZENIE PL
Od tak dawna wyobrażam sobie siebie
Wyobrażam sobie nas
Nie spełniliśmy tej obietnicy,
tej obietnicy kochanie
Jeśli twoje fantazje bawią się moją skórą
Moje usta z twoim miodem
już decydują
Oszalejesz, jeśli Cię pocałuję

I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i w zamku będziemy kochać się nawzajem
Chcesz być moim królem, negocjujmy
i pocałunkiem to ukoronujmy
I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i w zamku będziemy kochać się nawzajem
Chcesz być moim królem, negocjujmy
i pocałunkiem to ukoronujmy

Z tym spojrzeniem zabierasz mnie w kosmos
Nie chcę, żebyś był spokojny, nie chcę spokoju
Ciągle mnie szukasz, wciąż mnie nie ma
Nie chcę księcia, który pisze piosenki
Jeśli mam twoją miłość nie potrzebuję powodów
Wciąż mnie całujesz
Nadal Cię kocham

I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i wszędzie będziemy kochać się nawzajem
Jeśli chcesz chodź, negocjujmy
i z pocałunkiem to ukoronujmy
I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i w zamku będziemy kochać się nawzajem
Chcesz być moim królem, negocjujmy
i pocałunkiem to ukoronujmy

Tak bardzo marzyłam
Myślę, że miłość nie była po mojej stronie
Ty przybyłeś, to zmieniłeś
Jak miło jest być zakochanym
Jeśli to sen, nie chcę się obudzić
Nie zrobię tego, wszystko jest piękniejsze u twego boku
Wiem, że marzyłam o tym
U twego boku wyobrażałam sobie,
że mnie kochasz, że zabierasz mnie z przeszłości
I to z tobą, wszystko jest nieoczekiwane
Zostań ze mną, wszystko jest piękniejsze u twego boku

I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i w zamku będziemy kochać się nawzajem (i w zamku będziemy kochać się nawzajem)
Chcesz być moim królem, negocjujemy
i pocałunkiem to ukoronujemy
I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i wszędzie będziemy kochać się nawzajem
Jeśli chcesz chodź, negocjujemy
i z pocałunkiem to ukoronujemy

Od tak dawna wyobrażam sobie siebie (wyobrażam sobie siebie)
Wyobrażam sobie nas (wyobrażam sobie nas)
Nie spełniliśmy tej obietnicy

I będę twoją księżniczką
Całą noc będę twoją księżniczką
i w zamku będziemy kochać się nawzajem
Chcesz być moim królem, negocjujmy
i pocałunkiem to ukoronujmy
I będę twoją księżniczką (księżniczką)
Całą noc będę twoją księżniczką
i wszędzie będziemy kochać się nawzajem (w zamku, kochanie)
Jeśli chcesz chodź, negocjujmy (chcesz być moim królem?)
i z pocałunkiem to ukoronujmy

I będę twoją księżniczką
I będę, będę twoją księżniczką
Będę twoją księżniczką
I kochamy się nawzajem
I ukoronujmy to.

TELEDYSK

ZDJĘCIA

Zdjęcie użytkownika KaRoL G.

Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel.

Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel.

Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel.

Znalezione obrazy dla zapytania tini princesa

Zdjęcie użytkownika Tini Stoessel.




1 miejsce w iTunes w Niemczech




1 miejsce w iTunes w Polsce


A Wy co sądzicie o tej piosence? Podoba Wam się? Dajcie znać w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Piosenka jest niesamowita! Bardzo mi się podoba i ma dużą szansę zostać hitem tego lata! Tini&Karol wyglądają w niej cudownie i naprawdę ich głosy brzmią świetnie. Po zobaczeniu teledysku miałam tyle różnych emocji bo okazał się istną bombą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Podoba mi się w jakim stylu idzie ten album. Mam nadzieję, że ludzie w końcu dostrzegą, że Tini ma ogromny talent i ciężko pracuje na swój sukces.

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger