środa, 11 kwietnia 2018

RELACJA || PODSUMOWANIE || BYŁAM NA SOY LUNA LIVE LEIPZIG

Byłam na Soy Luna Live. Przychodzę do Was z tym postem, aby trochę opowiedzieć jak było, pokazać zdjęcia, podzielić się moją opinią. Zapraszam do przeczytania!

Post będę na bieżąco aktualizować, bo zgram sobie jeszcze resztę zdjęć na komputer




DZIEŃ 1


Zaczynając od początku... 
Do Lipska dojechałam w sobotę po południu. Po rozpakowaniu się od razu pojechałam pod hotel. Stałam tam kilka godzin, ale jedynie spotkałam Karol, jak wychodziła z hotelu, żeby coś zjeść. Reszta obsady nie zjawiła się ani razu w tym czasie.

*Nie moje zdjęcie, ale stałam dosłownie obok*



DZIEŃ 2

Dzień koncertu. Tego dnia wstałam rano, zjadłam śniadanie i już około 11:00 pojechałam pod hotel z nadzieją, że zrobią sobie chociaż zdjęcia z kilkoma osobami, przed wyjazdem na arenę. 

Przez kilka godzin nic się nie działo. Dopiero około 14:00 było wielkie poruszenie. Karol wyjrzała przez okno ze swojego pokoju. Nagrała krótki filmik na insta story. Na koniec dała znak, że przyjdzie do nas. 


Po około 30 minutach tak jak obiecała, tak zrobiła. I tutaj mnie bardzo miło zaskoczyła. Pod hotelem było nas około 50 osób. Karol nie ominęła nikogo. Podeszła do każdego, każdy mógł zrobić sobie zdjęcie, dać jej prezent! 

Gdy podeszła do mnie oczywiście dałam jej prezent, powiedziałam, że jestem z Polski. Możecie zobaczyć to tutaj: 










Gdy zrobiła sobie z każdym zdjęcie odjechała z mamą i ochroną. Po 30 minutach zaczęła wychodzić reszta obsady







KONCERT 

Na arenę dojechałam na około godzinę przed koncertem. Odebrałam pakiet VIP (plakat, 3 bransoletki gumowe, bidon, worek) i zajęłam swoje miejsce (4 rząd, sektor A, miejsce 2, licząc od środka)



ZDJĘCIA I FILMIKI Z KONCERTU: 

  • Początek




FILMIKI NAGRYWANE Z PERSPEKTYWY KOLEŻANKI 





  •  "La Vida es un Sueño"


  • "Invisibles"





  • "Sobre Rudeas"

  • "Siento"










  •  "Mirame A Mi"




  •  "Eres"






  •  "Valiente"



  • "Linda"




  • "Musica En Ti"

  • "Solo Para Ti"

  • "Que Mas Da"




  • "Alla Voy"



  • "Un Destino"


  • "Valiente"








  • "Vuelo"



  • Koniec





 PODSUMOWANIE


Koncert był niesamowity. Możliwość dumnego reprezentowania z flagą swojego kraju, w zupełnie innym państwie to coś wspaniałego. Kilka razy zostałam pokazana na telebimie. Wydaje mi się, że obsada widziała doskonale. Niejednokrotnie uśmiechali się i patrzyli na flagę. Pod hotelem także powiedziałam, że Polska ich kocha.

Mam nadzieję, że jeśli będzie kolejna trasa po Europie organizatorzy nie pominą nas. Pokazując na zdjęciu niżej, każda z nas dała z siebie wszystko i godnie reprezentowała swój kraj na zagranicznych koncertach.

Na koniec, chcę Wam powiedzieć, żebyście wierzyli i walczyli o swoje marzenia. Każdemu może się udać. Trzeba tylko chcieć i w to wierzyć!

Polska na koncertach Soy Luna Live







2 komentarze:

  1. Na pewno to bylo dla ciebie niesamowite przeżycie ktore zapamietasz do konca życia. Tylko pozazdroscic! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ci zazdroszczę. Oddałabym wszystko, żeby spotkać mojego męża Ruggero <3 Mam takie pytania: Jacy są aktorzy na żywo? Ktoś cię pozytywnie/ negatywnie zaskoczył?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger