niedziela, 18 marca 2018

TAJEMNICE SHARON BENSON

Sharon Benson to multimiliarderka. Odziedziczyła wielki majątek po swojej zmarłej siostrze i jej mężu. Mieszka w Buenos Aires w wielkiej i szykownej rezydencji, ale skrywa wiele mrocznych sekretów...

Podobny obraz


SPOILER ALERT



DZIECIŃSTWO


A: Jak mogłaś ukrywać to, że ona nadal żyje?
S: To wszystko twoja wina.
A: Co?
S: Ty nigdy nie byłeś dla mnie jak prawdziwy ojciec. Doskonale wiesz, że to ty mi to zrobiłeś twoimi nieobecnościami.
A: Chcesz mnie winić za wszystkie straszne rzeczy, które zrobiłaś?
S: Nie przerywaj mi. Mama odeszła zbyt szybko. Ty wszystko robiłeś dla Lily i ja zawsze żyłam w jej cieniu.
A: Ale jak mogłaś ukrywać przede mną moją wnuczkę?
S: Zawsze zwracałeś uwagę tylko na Lily, kiedy nie byłeś w podróży tato. Ona zawsze taka doskonała, poza tym jestem jedyną osoba, która powiedziała prawdę.
A: Prawda jest taka, że kochałaś Berniego. Jedyny sposób, aby być blisko niego to być blisko jego córki. Twoja siostrzenica! Moja wnuczka! Luna! Chcesz zachować swoją fortunę, ale żadne bogactwo nie zastąpi twojego serca.
S: Przestań! Nie chcę tego więcej słuchać!
fragment Soy Luna 2 odc. 80

O dzieciństwie Sharon wiemy bardzo mało. Obwiniała swojego ojca o śmierć matki i faworyzowanie jej młodszej siostry Lily. Pozostaje pytanie czy Alfredo, dziadek Luny jest faktycznie kochającym tatą? Jak widzimy w przypadku Ambar negatywne zachowanie nie bierze się znikąd. Sharon zmieniła się na gorsze, ponieważ czuła się niepotrzebna i nieważna. Część winy za jej późniejsze postępowanie z pewnością ponoszą jej rodzice.

BERNIE BENSON

Jest biologicznym ojcem Luny i zmarłym mężem Lili . W zwiastunie 3 sezonu widzimy go w śnie Luny. Zadaje jej tam pytanie-"Chcesz wiedzieć dlaczego jestem sam?", wyciągając jakąś kartkę z kieszeni spodni. No właśnie "jakąś". Według mnie to ta sama kartka, która mogliśmy zaobserwować w tej scenie KLIK. Jak wiadomo Sharon podkochiwała się w Bernim, ale co jeśli to nie wszystko. Co jeśli mieli romans? W serialu widzimy tylko domniemaną śmierć Lily. Gdzie on był tym czasie? Czy on na pewno też zginął? To Bernie był powodem kłótni sióstr, która doprowadziła do tragedii. 
















POŻAR W REZYDENCJI I LILY BENSON



L: Tego szukasz?
S: Co ty robisz z tą kartką? Oddaj!
L: Jestem jedyną, która chce usłyszeć wyjaśnienia. Co to znaczy?
S: Dlaczego przeszukiwałaś moje rzeczy? Ta kartka jest moja, moja!
L: Bernie jest moim mężem. Jest ojcem mojej córki. Od kiedy jesteś w nim zakochana? Dlaczego nigdy nic mi nie powiedziałaś? Jesteśmy siostrami Sharon.
S: Daj mi tę kartkę! Oddaj mi tę kartkę!(...)To nie byłam ja... to nie byłam ja. Ona... ona miała kartkę. To nie moja wina. Nie zrobiłam tego. To nie byłam ja.
fragment Soy Luna 2 odc. 77

Sharon była bardzo zazdrosna o swoją siostrę, ale nie chciała jej skrzywdzić. Jej śmierć była tragicznym wypadkiem. Kilkanaście lat po pożarze nadal miewa ataki paniki i dręczy ją poczucie winy.

Podobny obraz


AMBAR JAKO IDEALNA CÓRKA SHARON


Sharon wychowuje Ambar jak własne dziecko. Wiele od niej wymaga. Nie potrafi okazywać jej matczynej miłości. Nie troszczy się o nią. Nie wiadomo właściwie dlaczego ją przygarnęła. Może czuła potrzebę założenia szczęśliwej rodziny jak było w przypadku jej siostry. Nie umiała jednak właściwie się nią zająć, ponieważ żaden z jej rodziców nie okazywał jej wystarczająco miłości i uwagi. Sharon traktuje Ambar jako sojusznika w swoich intrygach. Zastanawiała mnie zawsze blizna Ambar w kształcie gwiazdy. W końcu dzięki nie jej odkryto, że Ambar nie jest Sol Benson, ale bardzo zawiodłam się na scenarzystach Soy Luna, ze nie rozwinęli tego wątku. Mam nadzieję, że wyjaśni się to w 3/4 sezonie.

Podobny obraz

LUNA JAKO SOL BENSON



To ona przewróciła życie Sharon do góry nogami. Była owocem miłości jej siostry z Bernim, dlatego szczerze jej nienawidziła. Sharon była o nią bardzo zazdrosna i nie widziała w niej swojej siostrzenicy tylko wroga.




Podobny obraz

REY

S: Cały ten czas mnie okłamywałeś, bawiąc się moim cierpieniem.
R: Ja też cierpiałem. Ja przez panią tak dużo wycierpiałem. Nie chciałem pani zdradzić, ale nie miałem wyboru.
S: O czym ty mówisz Rey?
R: Zawsze byłem u twoich stóp. Zawsze robiłem wszystko, co niemożliwe, żeby Ci pomóc, żeby dać Ci wszystko. A ty nigdy tego nie zauważyłaś. Nie patrzyłaś na mnie. Ignorowałaś mnie raz za razem. Zawsze tu byłem. Szanowałem, podziwiałem Cię. A ty niczego nie zauważyłaś! Niczego!
S: Do czego zmierzasz Rey? Dla mnie nigdy nie byłeś nigdy więcej niż pracownikiem. Nie jesteś moim przyjacielem ani nikim więcej. 
R: Już tego nie chcę teraz. Już tego nie chcę. Pracowałem dla Ciebie tyle lat całkowicie się poświęcając. Tak mi dziękujesz? Gdyby nie ja, nie ukryłabyś żadnego kłamstwa Sharon Benson. To ja Cię zabezpieczałem! Ja!
S: Nie obchodzi mnie, co do mnie mówisz. Wystarczy. Czego chcesz? Więcej pieniędzy? (wypisuje czek) Proszę, a teraz odejdź. A teraz zniknij z mojego życia! Nie chcę Cię już więcej widzieć. I lepiej, żebyś był cicho, bo naprawdę źle skończysz.
fragment Soy Luna 2 odc 76

Rey podkochiwał się w Sharon, co pierwszy zauważył jej ojciec Alfredo. Uważam, że ona też coś do niego czuję, ale nie chce się przyznać przed samą sobą. Nadal bowiem myśli o Bernim. Poza tym Rey to jej pracownik, a dla niej nadrzędna wartością w życiu są pieniądze. Zobaczymy jak potoczą się jej losy w następnych sezonach.

Podobny obraz

ZEMSTA SHARON 

S: Sharon Benson już nie istnieje. Dziś rozpoczynam moją zemstę.
fragment zapowiedzi Soy Luna 3

W 3 sezonie Soy Luna Sharon będzie próbowała się zemścić na Lunie i Alfredo. Pomoże jej przy tym tajemnicza kobieta, Ambar a może i Rey, który nadal coś do niej czuje i się o nią bardzo martwi. Szczegóły poznamy 16 kwietnia podczas premiery nowego sezonu w Ameryce Łacińskiej.

Podobny obraz

Mam nadzieję, że spodobał wam się ten post. A Wy co sądzicie o Sharon i jej sekretach? Dajcie znać w komentarzach o jakiej tajemniczej osobie lub niewyjaśnionej sprawie z Soy Luna chcielibyście następny post!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger