piątek, 30 marca 2018

SOY YO PEŁNA WERSJA

W tym poście przedstawię Wam cały tekst oraz jego pl tłumaczenie piosenki z Soy Luna 3 „Soy yo”. Znajdziecie w nim również link do teledysku tego utworu. Zapraszam!

Podobny obraz

TEKST PO HISZPAŃSKU
Me lo decía siempre el corazón
que todo tiene una explicación
La libertad no estaba sólo en mi imaginación
y esas ganas locas de volar
y no poder ya dejar de soñar
y al despertar saber
que me faltaba una mitad
Ya puedo liberar mis sentimientos
Encontré mi verdad

Ahora sale el Sol para míííííííí
 y todo tiene sentido
Soooy lo que fui
Soy, soy, soy

Ahora sale el Sol para mí
 y todo tiene sentido
Soooy lo que fui
Soy, soy, soy
Soy yo

Un laberinto siempre recorrí
Yahora todo es nuevo para mí
Se abre una puerta
pero no sé cuál camino
hay que seguir
Tantos misterios para develar
Tanto pasado para enfre n tar
y una llave que aún no puedo encontrar
El miedo ya no puede detenerme
Encontré mi verdad

Ahora sale el Sol para míííííííí
 y todo tiene sentido
Soooy lo que fui
Soy, soy, soy

Ahora sale el Sol para mí
 y todo tiene sentido
Soooy lo que fui
Soy, soy, soy
Soy yo

Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más temor
Ya no hay más dolor
Soy yo, yo, yo
Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más dolor
Ya no hay más temor
Soy yo

Ahora sale el Sol para míííííííí
 y todo tiene sentido
Sooooy lo que fuiiiiiiiiiiiii
Soy, soy, soy

Ahora sale el Sooooooool
El Sooool
Ahora sale el Sooooooooool
Soy, soy, soy
Soy yo

TŁUMACZENIE PL
Serce zawsze mi mówiło
że wszystko ma wyjaśnienie
Wolność była nie tylko w mojej wyobraźni
i te szalone chęci do latania
i nie mogłam przestać marzyć
i po przebudzeniu wiedziałam
że brakowało mi połowy
Mogę uwolnić moje uczucia
Znalazłam swoją prawdę

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem
To ja

Labirynt, którym zawsze podróżowałam
Teraz wszystko jest dla mnie nowe
Otwierają się drzwi
ale nie wiem, którą drogą
muszę podążać
Tyle tajemnic do odkrycia
Zarówno przeszłość, jak i teraźniejszość
i klucz, którego wciąż nie mogę znaleźć
Strach już mnie nie powstrzyma
Znalazłam swoją prawdę

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem
To ja

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej strachu
Nie ma więcej bólu
To ja, ja, ja

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej bólu
Nie ma więcej strachu
To ja

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem
To ja


Podoba Wam się ta piosenka? Jak sądzicie w jakich okolicznościach pojawi się w serialu? Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger