sobota, 24 marca 2018

SOY YO

W tym poście przedstawię Wam fragment tekstu oraz jego pl tłumaczenie piosenki z Soy Luna 3 „Soy yo”. Znajdziecie w nim również link do zapowiedzi teledysku tego utworu. Zapraszam!

Podobny obraz


TŁUMACZENIE PL
Serce zawsze mi mówiło
Że wszystko ma wyjaśnienie
Wolność była nie tylko w mojej wyobraźni

Teraz wschodzi Słońce dla mnie
i wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem
To ja

TEKST PO HISZPAŃSKU
Me lo decía siempre el corazón
Que todo tiene una explicación
La libertad no estaba sólo en mi imaginación

Ahora sale el Sol para míííííííí
 y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy
Soy yo

Na koniec zostawiam wam link do zapowiedzi tej piosenki KLIK. Zapraszam również do zapoznania się z poprzednim postem dotyczącym innej piosenki z Soy Luna 3 „Modo Amar” KLIK.

Podoba Wam się ten fragment? Ja nie mogę doczekać się pełnej wersji tego utworu. A wy co sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger