wtorek, 15 maja 2018

Wywiad z Karol || "Zastraszali mnie"

Karol wzięła udział w znanym programie. Opowiedziała tam także o swoich problemach z przeszłości. Zapraszam do przeczytania tłumaczenia fragmentu rozmowy!



Krótko po premierze trzeciego sezonu przebojowego serialu Soy Luna, Karol Sevilla, odwiedziła stół Mirthy Legrand i zaskoczyła wszystkich gości opowieścią o swoim dzieciństwie.

Karol cieszy się świetnym momentem w zawodowej karierze, ponieważ oprócz grania w hicie Disneya jest znaną postacią i piosenkarką. Ale nie wszystko było kolorowe w życiu meksykańskiej artystki, która ujawniła krytyczny moment w swoim życiu

"Byłam zastraszana. W rzeczywistości nie uczyłam się w szkole "- powiedziała Karol. "Miałam siedem lat i dlatego nie chciałam chodzić do szkoły i uczyłam się online" - dodała.

"Bardzo się bałam o tym mówić, ponieważ nie chciałam być tematem do rozmowy, plotką" - powiedziała młoda kobieta z zaskoczeniem reszty gości przy stole. Na koniec Karol podkreśliła:

"zawsze trzeba mówić, ponieważ możemy zapobiegać wszystkiemu"

Karol mówiła także o tym w wywiadzie, rok temu:

W Twojej biografii pokazana jest historia Twojego życia, od początku aż do teraźniejszości jako bohaterka "Soy Luna" Ponadto poruszasz temat, który dotyka wielu dzieci na świecie - zastraszanie

Zgadza się, oprócz opowiadania anegdot i intymnych sekretów, opowiadam, co mi się przydarzyło, kiedy poszłam do normalnej szkoły. Chłopcy powiedzieli mi: "Sławna" zaczęli znęcać się, ponieważ nauczyciele dawali mi specjalne pozwolenia, kiedy miałam nagrania. 

Jakiej rady udzieliłabyś dzieciom, które są ofiarami zastraszania?


Poleciłabym im mówić, nie milczeć, nie bać się. To skomplikowany problem. Przemyślałam to i nie załamałam się, powiedziałam wszystko. Dzieci powinny zrobić to samo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger