wtorek, 23 stycznia 2018

TOP 5 najlepszych fryzur Luny i Violetty!


Zbiór według mego uznania pięciu najlepszych fryzur głównych bohaterek popularnych seriali (Luna i Violetta). Pragnę przypomnieć, że jest to moje zdanie. Tymczasem zapraszam do przeczytania i obejrzenia wpisu! 




Myślę, że możemy zacząć od Luny (z Soy Luna). Jednogłośnie stwierdzić można, że bohaterka do tańców na wrotkach i różnych konkursach testuje wielokrotnego typu fryzur, dlatego prócz wrotek i stroju również włosy zwracają na siebie uwagę. No dobrze, cała Luna zawsze jest kolorowa i miło na nią patrzeć! - To trzeba przyznać.

Już na samym początku możecie zobaczyć, że ja dość bardzo lubię prostotę, także i urzekła mnie fryzura Luny z teledysku do Alas. Lunita wyszła tu fantastycznie, bo sama sukienka i makijaż zwróciły na siebie uwagę, a wszystko to dopełniło.




Och, przyznajcie sami, że ta fryzura ma urok i jest wyjątkowa. W końcu chyba nikt na co dzień nie wykonuje sobie do szkoły tak trudną/długą do zrobienia fryzurę. Luna trafiła idealnie! Wakacyjna fryzura chyba w tym okresie pobudza wszystkie myśli, aby upragniony okres wakacyjny nastąpił. Na dodatek te przypinki wszystko dopinają, bardzo mi się podoba. Tak Luna zaprezentowała się do piosenki Vuelo


Ta fryzura zdecydowanie wygląda na zaczarowaną. Nie ma co tu więcej wspominać, Luna idealnie zaprezentowała ją do piosenki Siempre Juntos


• 

A to chyba najlepsza fryzura Lunity w całym wrzechświecie! Zdecydowanie główna bohaterka wyszła tu jak księżniczka. A ta korona/tiara... Och! Zresztą sami możecie to obejrzeć, dokładniej w piosence jak i teledysku: Que Mas Da


Sama z siebie nie jestem przyzwyczajona do Luny w wyprostowanych, rozpuszczonych włosach, dlatego urzekła mnie właśnie taka fryzura w teledysku do piosenki: No Te Pido Mucho




Dobrze, mamy za sobą naszą Lunitę, więc i czas na Violettę (z Violetta). Nasza kochana Viola ma styl bardzo dziewczęcy, co mogliśmy zauważyć przez trzy sezony. Dziewczyna w swoim życiu dokonała wielu występów (tanecznych jak i muzycznych), a co się z tym wiążę? Mnóstwo fryzur i stylizacji, które każda z nas chyba ubóstwia. 

Na pierwszy rzut 'idzie' prosta fryzura. A dokładniej: zwykłe upięcie w boku i pofalowane włosy. Wcale nie wydaje się trudne, a bardzo efektowne! Violetta wystąpiła w takiej fryzurze do piosenki "Quiero".




Kolejna fryzura - nie ukrywajmy, - jest dość rzucalna w oczy. Dlaczego? Wydaję mi się się, że to z powodu gdyż jesteśmy przyzwyczajeni do wersji fryzur Violetty raczej prostych i naturalnych. Toteż chodzi mi o fryzurę Violi, gdy wspólnie śpiewała z Leonem swoją piosenkę: Abrázame y verás. Wy też uważacie, że dużo się działo na głowie Violetty? Jeśli uważnie oglądaliście serial (chociażby w trzecim sezonie), to wiecie, że bohaterce przedłużono włosy. 




A teraz czas na prostotę! Przyznam wam się tu i teraz, iż uwielbiałam fryzury Violetty w pierwszym sezonie, jak była słodziutką szesnastolatką. Gdy tylko spojrzę jak Viola ślicznie w niej wyglądała, to się 'rozpływam'. Nie uważacie? Zresztą, sami spójrzcie: 



• 

Następnie przygotowałam również coś prostego, a dokładniej fryzurę z upięciem i lokami/pofalowaniem, a uroku dodają dwa, sztuczne kwiatki. Czy Wy również uważacie, że one dopełniają fryzurę? Czasami brakuje czegoś w niej, prawda? Nie podoba Wam się, że jest taka zwykła? Dlatego możecie zrobić jak Violetta. Jestem za! Viola wraz z przyjaciółmi śpiewali w Madrycie piosenkę: Hoy Somos Mas


• 
Zbliżamy się do końca. Ostatnie, co przygotowałam to jakby wiązanka (?). Sama dokładnie nie wiem jak to określić, ale jak zobaczycie na załączonym zdjęciu grafikę, to sami zrozumiecie o co mi chodzi. Poznajecie tę fryzurę? Tak! Jest ona z finalnego odcinka drugiego sezonu Violetty. Piosenka, do której główna bohaterka wyglądała właśnie tak, to: Esto no puede terminar



No i to tyle z mojej strony na dziś. Bardzo dziękuję za poświęconą mi uwagę i koniecznie piszcie w komentarzach, która fryzura jest Waszą ulubioną! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger