sobota, 20 stycznia 2018

"Alla Voy"- Ruggero Pasquarelli- PO POLSKU

Przedstawiamy Wam polską wersję piosenki Alla Voy (Idę tam). Już niedługo na naszym blogu kolejne tłumaczenia piosenek. Zapraszamy do śledzenia naszego bloga! :)




Widzę, że 
między nami coś jest,

Coś magicznego, specjalnego, unikalnego.

Jak magicznie eksplodująca fantazja.
Biorę to z moich rąk i czynię to moim.

Nie da się tego ukryć na twojej twarzy,
Jeżdżenie na wrotkach
to moje melodia.
I kiedy upadnę, podniosę się
I stworzę swoją symfonię.

Słuchaj 
i obserwuj swój instynkt.
Zrób skok bez strachu.
Obserwuję szybko,
Mam szczere myśli.
Oto idę 
o świcie,
Powiem ci wszystko, co czuję.

Zmiana życia,
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.

Oto idę 
o świcie
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.

To nie jest dla mnie.
Doceniam dzień, w którym cię poznałem.
Jestem pewny, że cię uszczęśliwiam.
Pocałunkiem uczynię ci uśmiech.

Wiszę wokół ciebie.
Uznałem, że stajesz sie moim rozwiązaniem.
Ty i ja w kontynuacji,
Wraz z nową rzeczywistością.

Słuchaj 
i obserwuj swój instynkt.
Zrób skok bez strachu.
Obserwuję szybko,
Mam szczere myśli.
Oto idę o świcie,
Powiem ci wszystko, co czuję.

Zmiana życia, 
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.

Oto idę
o świcie 
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.

Jesteś wyjątkowa, niepowtarzalna, unikatowa, 
To oczy to odzwierciedlają.
Tą samą miłość, posiadam w sobie,
Stanowi to jedną z moich części.
Sam chciałbym to wszystko
Ta piosenka jest dla ciebie.
To tajemnica między naszymi oczami.
Do tego stopnia, szybko,
W poślizgu latam po twojej głowie.
Oto idę (oto idę).

Zmiana życia 
zmienia mnie.
Uderzę w ciebie z odrobiną pasji.

Oto idę 
o świcie
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością.
Jesteś moim uzależnieniem.


Link do piosenki po polsku: https://www.youtube.com/watch?v=VMDFZmrWdqw
Link do piosenki po hiszpańsku: https://www.youtube.com/watch?v=ji_pCvZvQ1c

Która wersja wam się podoba? Polska czy Hiszpańska??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger