środa, 25 lipca 2018

[PIERWSZE POLSKIE TŁUMACZENIE] Książka "Soy Karol Sevilla" [CZĘŚĆ 7]

Zapraszam do przeczytania kolejnej części tłumaczenia książki!



Autor: Disney
Original editor: Planeta
Translation: Blog Soy Luna And Violetta Polska

Zabawy kuzynek

Zaczęłam pracować, gdy byłam bardzo młoda i przez to miałam mało czasu na zabawę, a także miałam niewielu przyjaciół, ponieważ wiele dziewcząt uważało, że "poświęciłam się" jej. W szkole podstawowej cierpiałam nawet z powodu znęcania się, właśnie przez to. 

Więc zawsze dużo czasu spędzałam z moimi kuzynkami: Montse, Paulina, Karen i Anita. Kiedy miałam wolny czas, byłam jeden lub dwa dni w ich domu, albo one przychodziły do mnie, żeby się bawić.


Ubierałam je, ubierałam jak lalki, robiłyśmy sobie makijaż i chodziłyśmy w szpilkach mojej mamy. Jak zwykle byłam bardzo chuda i mała, a moje kuzynki były większe. Moje ubrania pasowały bardzo dobrze, więc mogłyśmy się bawić. 




Z biegiem czasu, zauważyły, że moje ubrania są bardzo ciasne. Zaczęły przychodzić do mnie z dużym plecakiem ze swoimi rzeczami, ubraniami.


Jedna z naszych zabaw polegała na "zabawie w sekretarki", Byłam tą, która była zajęta lub podróżowała po całym świecie, chociaż wszystkie historie na końcu zawsze kończyły się tym, że byłyśmy siostrami, było bardzo zabawne. teksty pamięci.


Dzisiaj nadal mam z nimi miłe relacje, pomimo odległości, która nas dzieli. Komunikujemy się za pomocą sieci społecznościowych, telefonu. Coś bardzo zabawnego, że powiedzieli mi, że w szkołach spytali ich, czy ich kuzynką jest Karol. Czasami ich znajomi im nie wierzyli i mówili że są kłamcami. Potem płakały, bo przecież naprawdę jestem ich kuzynką




2 komentarze:

  1. Hej mam prośbę do Ciebie. Bo ruggero dodał nowy wpis na instagrama i tam w komentarzu fanka zapytała gdzie karol i pod tym komentarzem wiele było odpowiedzi ale nic z tego nie rozumiem wiem ze tam pisali o tym ze Karol z obsada nie ma dobrych relacji itp ale więcej nie zrozumiałam i czy dałabys rade przetłumaczyć te wszystkie dość ważne informacje na temat karol z obsada ? Mogłabym nawet podać screeny z tych komentarzy tylko nie wiem gdzie wysłać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, przetłumaczę! Możesz wysłać screeny na maila: gabi.1612@wp.pl

      Usuń

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger