środa, 1 sierpnia 2018

[PIERWSZE POLSKIE TŁUMACZENIE] Książka "Soy Karol Sevilla" [CZĘŚĆ 8]


Autor: Disney
Original editor: Planeta
Translation: Blog Soy Luna And Violetta Polska


Niezachwiana tajemnica z dzieciństwa 2 

Kiedy nadszedł czas, aby zabrać ubrania moich kuzynów do domu zawsze gubiłam skarpetki. Zawsze. A kiedy je znalazłam, trzymałam je i oddawałam. Nie wiem dlaczego! Czy to coś psychologicznego?

Odkąd zaczęłam swoją karierę, moje życie się zmieniło. Nigdy nie miałam zbyt wiele czasu, aby spędzić czas z rodziną. Kiedy były przyjęcia, często musiałam wychodzić wcześniej, ponieważ następnego dnia miałam występ, pokaz lub nagrywanie lub coś do zrobienia. A ja uwielbiałam imprezy! 

Mimo to bardzo ceniłam sobie możliwość bycia razem. A najpiękniejszą częścią mojej rodziny jest to, że akceptują to, co robię i traktują mnie tak samo.


Kiedyś podróżowałam do Meksyku na 15 urodziny mojej kuzynki, więc zanim wsiadłam do samolotu, poprosiłam o WhatsApp, by traktowała mnie jak Karol, normalną dziewczynę, a nie jako aktorkę. Chciałam cieszyć się przebywaniem z nimi wszystkimi, których nie widziałam od dawna.

W końcu też byłam na przyjęciu moich rodziców. Widziałam ich wszystkich. Nawet dziadka, za którym tak bardzo tęskniłam! Ten kontakt z wieloma ukochanymi osobami przypomniał mi skąd pochodzę. Jestem im wdzięczna za wszystkie rzeczy, które mi się przytrafiają!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger