środa, 4 lipca 2018

"Ruggero nagrywa płytę" || WYWIAD Z RUGGERO || TŁUMACZENIE PL

Zapraszam do przeczytania wywiadu z Ruggero! 
Wywiad jest dosyć krótki, bo zawiera zaledwie 3 cytaty, ale na pewno dzięki temu dowiedzieliśmy się czegoś ciekawego. Zapraszam do przeczytania:

Ruggero Pasquarelli jest włoskim piosenkarzem i aktorem, który zyskał popularność, kiedy przybył do Argentyny i był częścią muzycznego serialu "Violetta" i "Soy Luna". Mając 24 lata i prawie 7 milionów obserwujących na Instagramie, mówi, że wykorzystuje swoje sieci społecznościowe, by przekazywać "pozytywne rzeczy", ale też nie przedstawia całego swojego życia.

"Muszę zachować trochę prywatności, więc od czasu do czasu wyjmuję baterie" (ogranicza sobie media społecznościowe)

"Matteo jest bardzo ważną postacią w moim życiu. Dał mi dużo satysfakcji. Oczywiście w serialu "Violetta" mogłem lepiej obyć się z hiszpańskim, poznałem wielu wspaniałych ludzi, ale to Matteo jest dla mnie ważniejszą postacią. Żyłem w inny sposób i traktuję to jako świetną naukę, doświadczenie."

Co dalej z Tobą, jako Ruggero? 
"Po trasie chcę skupić się na mojej wielkiej pasji: muzyce. To na tym skupiam całą swoją energię. Próbowałem różnych rzeczy, ale chcę się poświęcić muzyce. Wszystko co przeżyłem jest napisane i będę tworzył z tego muzykę (piosenki) "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger