czwartek, 7 czerwca 2018

[PIERWSZE POLSKIE TŁUMACZENIE] Książka "Soy Karol Sevilla" [CZĘŚĆ 5]

Zapraszam do przeczytania kolejnej części tłumaczenia książki Karol! Im bliżej wakacji, tym będzie lepsza regularność tej serii! 

Autor: Disney
Original editor: Planeta
Translation: Blog Soy Luna And Violetta Polska




Mój wzór do naśladowania i superbohater

Z moim bratem Mauricio, o którym już wspominałam, jesteśmy bardzo zżyci. On jest o sześć lat starszy ode mnie. Zawsze był bardzo opiekuńczy: bardzo się o mnie troszczy i nauczył mnie wielu rzeczy.

Studiuje żywienie w Meksyku, jest bardzo poważny. Tak bardzo, że czasami wydaje się zły! Jest przeciwieństwem mnie: jest nieśmiały i zawstydzony przy rozmowie z ludźmi. Jeśli cię nie zna, nie mówi do ciebie.

Widzę go i myślę, że chciałabym być jak on: spokojny, zorganizowany, dobry chłopak.

On jest bardzo wyrozumiały, czuły. Mamy niesamowity kontakt: mówię mu wszystko, co mi się dzieje i jeśli czuję się źle, biegnę, aby do niego zadzwonić (czasem nawet płacząc). Uspokaja mnie, słucha mnie i daje radę. Mówi mi, co jest dobre, a co złe.

Kiedy byliśmy dziećmi, graliśmy w gry planszowe, bawiliśmy się lalkami, a także mieliśmy okres, w którym graliśmy dużo na Xbox (dużo!) Zawsze ja wybierałam grę i przyjmował ją bez problemów.

Mauricio nie lubi mówić, że jestem jego siostrą, ponieważ twierdzi, że chce mieć prawdziwych, a nie fałszywych przyjaciół (którzy przyjaźniliby się z nim ze względu na mnie)

Jest taka historia, która wyraźnie przedstawia tą "zaprzeczającą rzecz" Hahaha!


Pewnego razu zrobił spotkanie w domu ze swoimi szkolnymi przyjaciółmi. Ja wtedy występowałam w teatrze. Akurat wtedy wróciłam wcześniej niż się spodziewałam. Mauricio poprosił mnie, bym została w moim pokoju. Gdybym czegoś potrzebowała, miałam krzyczeć, a on by mi to dał, ale miałam nie wychodzić. Posłuchałam się go. Ale później moja mama kazała mi zjeść, a ja zapomniałam, co powiedział mi mój brat. I wyszłam z pokoju. Kiedy jego przyjaciele mnie zobaczyli powiedzieli: "Mauricio, Twoja siostra to ta, która pojawia się w telewizji? Czemu nam nic nie powiedziałeś? Chcemy sobie zrobić z nią zdjęcie"

Mój brat był bardzo zły, nie powiedział nikomu, że jestem jego siostrą!

Chociaż jasne jest, że nie lubi mówić, że jestem aktorką, to kiedy jestem w Meksyku, zawsze przychodzi do mnie na premiery spektakli i jest obecny w moich ważnych momentach. Kocham cię, bracie! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Soy Luna Polska , Blogger